Borde inte behöva fråga!?=?

Ursäkta perfekta, jag har inte skrivit på... 5dagar :O
Beror helt klart på mitt jätteuppbokade schema. Det är fullspäckat! I veckan har jag hunnit med två möten, en utekväll och en resa till piteå (där jag köpte TVÅ parfymer. Jättevärt josse.. ). Dessutom var jag på teater inatt, tydligen.

TITTA BORT PAPPSEN
Jag litar inte på att du gör det faktiskt. Vet inte, typ kvinnlig intution eller ngt sånt? Men iallafall vad jag tänkte skriva som jag nu verkligen inte kan skriva är ngt som skulle förgylla allas dagar i sinne. Lovar, så kul är det.
Jag håller på med fem stora förändringar i min vardag, helt galet. Men jag lever hittills som vanligt, inga drastiska förändringar alltså. Inte personlighetsförändrad heller. Jag är inte galen, inte fetare, inte smalare, tröttare men ändå mindre trött, lämmen, lat, hurtigast, ohungrig, städsugen, less men samtidigt peppad på livet. Ur dessa ord kan man alltså dra slutsatsen: fem andra ord. Good luck !


Nu ska jag dricka upp mitt the, sukta efter äpplen och tokstäda mitt rum.
Peace;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0