Vision

Sundsvall på söndag med klassen. Design open, säkert kul. Jag är iallafall glad över att få spendera min helg på ngt så intressant som skola.
Öppet hus den 4/10 på Luleå tekniska, jag skulle vilja dit bara för att bredda mina kunskaper om vad jag ska ta mig tilll då jag går ut. Men jag skulle aldrig någonsin spendera en lördag frivilligt, utan närvarokontroll eller krav på att sitta i skolan. Never ,där går min gräns. Förresten så är de ju onödigt att kolla i luleå, för jag blir knappast kvar i norrland då jag gått ut. Varför skulle jag det då jag har alla chanser i världen att testa vaaad jag vill. Sthlm har jag lgh i, varför inte det? Eller malmö? Venezuela? Ser mej själv i Australien, brun och på andra sidan jorden. Såklart inte för alltid, men tjaa, varför inte för ett tag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0