helgen

Förstår att alla är nyfikna på vad jag gjort i helgen, dt förstår jag, skulle jag oxå vara. Lovar att då min evighetslektion är över ska jag skynda mej att träna så ja kommer hem snabbt och kan skriva lååångt och lägga upp massa bilder.
Egentligen helt onödigt inlägg det här, men ngt måste jag fördriva tiden med då jag inte fattar flash:|

Mer då? Mitt nya nya liv började igen. Ingen miss dedär med två nya, för ja började ju somsagt med ett nytt liv för några veckor sen men känner att jag kanske inte varit så väldarns  bra på hålla det, inte någon av punkterna faktiskt, så idag gäller det. Nu är de bört igen!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAha det var faktist kul;D den är säkert jättefin också :)

2008-09-29 @ 14:58:53
URL: http://liinaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0