FESTival

Vet inte vad jag kommit in i för il, men nu är det gamla filmer som gäller. Festival är galet skön, heartbreakers är lika bra som alltid och smala sussie måste vara en klassiker, för den är outstanding bäst. Lisa hatar den för att alla dör, men det gör vi väl ändå allihopa tillslut? ;)



Insåg i helgen hur omysigt mitt rum egentligen är, så när vi var på ikea i söndags köpte jag magi som jag fyller med ljus. Perfekt. Nu har jag bra filmer, mörkt och massa ljus. Finn ett fel, vad saknas?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du redan varit på ikea din skurk??!! :P

2008-09-24 @ 23:10:39
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: Philip

Robin Eriksson kanske?

2008-09-24 @ 23:41:48
Postat av: Amy Diamond

jag är så rolig =D

2008-09-25 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0