Bra mellan, bara mellan

Fredag.. fredag..
Jag försöker som hitta en bra början, en suverän inledning som beskriver det som inte går att beskriva. Kvällen började bra, fortsatte bättre och slutade både bäst och sämst. Malin var försvunnen, och nu snackar vi inte typ försvunnen som i inne på station, för där var alla borta. Jag var med alla och ingen alls, så går det när det är folk överallt. Malin hon var iallafall uppäten och det fanns inget spår av henne worldwide. Gick till pinnen, våran nattliga mötesplats. Ingen malin. Ringde och väckte alla. Fortfarande ingen malin. Jag har nog aldrig varit så orolig. Det var en lättnad då vi hittade varann typ vid sju på morgonen. Kramades, ville aldrig släppa. Jag ska aldrig släppa dej heller. Vad som inte heller släpptes var kajsas huvudvärk, den satt i hela kvällen:(
Missade min första buss till norsjö, tajmade den andra operfekt och var tvungen fördriva 40min extra på stan bara pga ren klantighet. Kanske beror på busstidtabellen, jag är inte rättläsarn. Mina finingar i norsjö är bra, pappa skrattade åt mej och ngt sms som han tydligen fått under fredagsnatten. Men jag är inte skyldig, bara för att det kom från min mobil! Vi tillbringade söndagen i bjurfors, slaktade älg. Inte jag, tycker det är rätt äckligt faktiskt. Sen firade vi Gabbabe aka stygggabbe. Fint:)
Vad har hänt med norsjöbussen, förr var den alltid tom. Jäkla 92 bara komma och fylla den!??

     
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0