Åhhh gud,

Igår myste jag med jenny, såg Idol. Är besviken, dom daltade mest på ochmissade som poängen med musiken. Påslös damsugare kanske känns som ett alternativ för någon?

Storstädning av mitt rum, riktigt riktigt äckligt. Bestämmde mej ju som sagt för att möbelera om lite (tjaa, rätt mkt) dvs nklusive flytta sängen. Kan berättta för alla nyfikna att det var en hel del damm under den, men som jag inte kommit åt med damsugaren för det är fullpackat med "flyttahemifrångrejer" där under. Shieses, men nu är de fräshast! Rummet då, det blev väl sådär beroende på vem som frågar. Frågar mamma säger jag att det blev bäst, bara för att hon tyckte att de va en dålig ide. Frågar ngn annan kanske jag säger som det är, rummet var nog bättre förr.
Dejtade sandra sen, måste citera henne när vi såg idol : " ÅÅÅÅH GID TITTA PÅ HAN, jag KOMMER i byxorna !!! Hihi söt tjej;* Ja, vi har såklart budat på tradera och sett film oxå, ätit popcorn och pimplat vatten.



Ps. Nu sitter stjärnorna i mitt tak på fel ställe. Och mitt photoshop har slutat funka IGEN. Det känns lite tomt inom mej, tro det eller ej. Och idag när jag gick till sandra kom jag på hur grymt bra jag är på att prata rövarspråk. HeheHHEh Ovoveror anondod outot

Kommentarer
Postat av: traderarmästaren

vad är det där för bild :(

2008-09-05 @ 00:29:47
Postat av: Jenny

Tack för i onsdags gums! Trevligt som alltid :)

Förstår att du funderar mycket över vad som är mest "hemma" av dina "två boenden". Trust me, i know. Men passa på och res och gör massa kul innan du blir sambo och hela fadderullan :)

Om du inte kommer på något annat du vill göra med ditt liv kan du ju alltid börja som säljare åt "Påslös" ;P

2008-09-05 @ 14:52:39
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0