Ilska

Jag blir så arg, så jävla arg. Tanken var såklart att min syster skulle få läsa min blogg, någon gån då hon köpt en egen dator så pappa inte läser den här oxå. Har förklarat de för henne miljoner jävla gånger men inte fattar hon ngt. Aja, bara att börja fundera på ett nytt bloggnamn. Jävlajävla.
Mamma fyller 40bast och ja har fortfarande ingen present. Fuck off.

Så som du sa till mej imorse är inte acceptabelt, jag drog direkt och vände mej inte om. Jag gråter inte, precis som så många gånger förr. För jag gråter bara för personer som är värda mina tårar och det är du bevisligen inte. Dejtade Lisa, hon höll med. Hon fck sin 18års present oxå, med rosett knuten runt sig. Nä alltså, nu går jag och dränker mig för jag har fortfarande inte kommit längre med packningen än velandet mellan vilken bikini som ska med, sommaren är slut och det är åt helvete med allt.

Kommentarer
Postat av: lisa

Tack för både presenten och dejten gumman ;*

2008-08-08 @ 00:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0