Sveriges bästa bilförare.

Idag höll jag på köra iväg med motorvärmarsladden i. Eller rättare sagt, jag körde iväg med sladden i. Tur jag backar sakta så jag såg det, annars kanske jag slitit ut motorn ur bilstackarn oxå.

Nisse kom förbi på jobbet, allt i sin ordning. Han sa att han kommer sakna mig när jag åker för jag gör bäst mat. Och vi slog vad om AK. Dividerade om sändy. Nisse deppade över att sibyllasnyggingarna försvinner och den enda kvarstående aldrig jobbar. Skärpning ida, du får kunderna att försvinna! Men satsa på din sibbybrandman och glöm inte tacka ak;) "Väl där inne står han i linne och braverar om sin röda bil och sin långa långa slang. För han är en brandman. Vill du klättra på min stege, vill du hålla min slang, ska jag släcka din eld. Inte blir du gravid, en brandman rycker alltid ut i tid!"

Ja har nog köpt det mest onödiga man kan köpa. Ögonfransbalsam! Men enligt dom på make up store skulle jag hamna i helvetet om ja inte använde sån. Och det vill jag ju inte riskera eftersom jag är så hiiimla skötsam i övrigt!

Imorgon ska jag och elinibelini gå en långpromenad.  
 så här tuff är jag när jag går på långpromenad med Diesel 
  KOLLA IDAG! Solglasögon och ingen dunjacka, JAA sommaren är på väg! Och förövrigt bor jag i dom där jeansen, så jävla sköna:) Förövrigt två så metallådan är (var) min middag.



Förresten kakan, du har en ny design på bloggen, har du missat det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0