nu får jag höra att du lever då och då ifrån en vän.det verkar på dom som att allting är okej.jag undrar om du nångång är tillbaks dit igen.det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart.och när jag känner så då tänker jag på dig.






Äter morotspinnar och dricker varm choklad. Idag spelas Kid Cudi på ipoden. Det är en sån dag idag.
Jag är äcklig. Jobbat, tränat och gick raka vägen till olles för hockey. Sympatisåg. Ingen bio. Jag har inte duschat än. Därav skitäcklig. Men vad gör man, impulsgrejer är the shit.
Jag har ingenting att skriva, allt jag vill skriva borde inte stå här. Tog just bort precis allt jag suttit och funderat på den senaste tiden. För just nu känner jag mig mer vilsen än någonsin förut. Och tankarna bara snurrar. Jag har alltid varit så jääävla självständig och kännt mig själv utan och innan. Att inte veta vad jag vill och tycker är alldeles främmande. Frusteration. Nu sätter jag punkt för kvällen innan jag måste börja radera igen. Natti folket:)

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Du är ju påväg att göra en stor förändring genom flytten och nya jobbet. Vore därför konstigare om tankarna inte snurrade. Försök att härda ut så ska du se att det lugnar ner sig när du börjat få en vardag i storschtaan :) Lyckospark i baken!

2010-03-09 @ 11:00:31
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: JOSSE

Jo ja anar det, helt stört hur mkt i obalans jag är just nu! Eller inte obalans, funderar bara så mkt så tvistar alla känslor. Men jennyjenny, på fredag ska jag till norsjö och hälsa på alla, farmor ska bjussa på middag hade ja tänkt. Vill du ses?

2010-03-10 @ 23:07:19
URL: http://josephineanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0