"Morgonpigg och rask kliar jag min task"

Besvikelse, inte en uns av lämmenhet. Vaknade omänskligt tidigt imorse av en hostattack och kunde inte somna om, så städade mitt rum, hängde tvätt och läste tidningen. 

Besökte saabverkstan som joel sagt. En ny mojäng kostar 3700+arbetet. Jag tackade snällt för mig. (förlåt joel, jag glömde urringningen på tröjan, var säkert felet).
Har bytt bort mina pass på jobbet nu oxå. Men, min tanke är så här. Jag kommer inte skriva på bloggen varken när jag tänker fara eller vart jag ska jobba. För en blogg är bra för nyfikna människor. Men är det någon som vill veta får ni baske fråga mig. Och vill ni hinna träffa mig innan så är jag jättemycket på, hör av er.

Jag är dödligt sugen på att köpa en ny dator. Börjar spara TAMTAMTAMTAA trumvirvel... NU!

kvällens ranson situps står på tur. Wish me luck

Kort på joel och henke vilket fick mej att tänka på henke och tänka vidare. Hohoho.. Henkebejb sluta lumpa!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0