Igen och igen, återigen. Packar. Kanske inte orkar mer. Mina händer är fulla.

Alltså hur är det möjligt att ha så jääävla mkt grejer. Resväskan är överfull. Är inne på tredje sopsäcken nu. Som vanligt alltid ute i sista sekund.
Köpte förresten två par skor igår. Och idag ett par solglajjer. Och en skjorta. Det går bra att spara till en dator, katching. Räknade till att jag äger 15par solglasögon och alla vill med. Skor ska vi inte ens gå in på, har lätt 40par. Och jeans är tunga. Jag har räknat väldigt mkt ikväll. Har ungefär 20 olika par som jag varvar mellan. Alsåååå hahahha. Jag är ett skääämt! På tal om jeans har jag ett par grymt cleana Gstar raw i stl 27 som ja aldrig använder, köpa ngn?
Ngt mer ni vill veta om vad min garderob innehåller?

Idag var jag emelie och issa på aurum och blev sminkade och fotade. Baiibsss! De va ruggigt nice, vi blev råfräsha. Inget farväl där heller, för det är inte farväl. Minafina.

Nu måste jag styra upp detta. Det går åt helvete annars. Och stackars stackars anton som jag tvingat komma och hjälpa mig bära alla saker till lägenheten. Men det är sånt man får leva med, ska vi bo tillsammans får han det på köpet! Plus lite extra mukkler. Jäklar, kom just på att jag inte börjat packa ytterkläderna än...
Katt åt jossepackning, behövde en jävla massa uppbackning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0