endel kvällar har jag förmågan att tänka lite för mkt.

Och ikväll är en sån kväll. Jag tänker och tänker och grubblar och blir oftast lite nedstämd. Inte för att jag är nere i allmänhet, de är bara när jag gräver ner mig själv i en tanke och inte kommer därifrån. Iallafall har jag och ida diskuterat min tanke o de känns betydligt bättre. Ida är sjukt bra att få mig på humör. 

EYDA säger (23:53):
knulla mig imorrn så äru min kk eller så hänger vi å knullar inte alls kan du få bli min partner!
eller så hänger vi inte alls å bryter kontakten helt
1,2 eller3 grabben
ja ska veta IKVÄLL!
innan 24.

josephine | säger (23:54):
hahahah 
 alltså ååh va ja älskar att duär så jävla störd,stört bäst. och va säger han?

EYDA säger (23:59):
venta
hold it
två bokstäver
KK
HAHA
ska ja godta de eller är ja värd nånting bättre?

josephine | säger (23:59):
skrev han det?
idiooootas

EYDA säger (23:59):
nu ska ja ställa krav på denna KK situation som tydligen uppstått
inte ligga med nandra
vara med varann minst tre ggr i veckan
jag ska alltid pririteras först

EYDA säger (00:00):
han ska va glad å uppmuntra mig med blommor å cholklad när ja är ledsen
PRAKTISKT TAGET ÄR VI TSM
men ja säger de bara inte officiell

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja skulle lätt välja ett! bra val av killen vem han nu är

2010-03-24 @ 00:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0