Dagens workout

Johanna började jobba kl4. Ungefär två sekunder efter så utbrister hon:
"Shit, ja kommer! Ja måååste nysa!"
Och då svarar jag, givetvis
"Du hann inte mer än in förän du kom, skammen"
Man kan inte låta bli på ett sånt upplägg.
Hon sa sen att hon INTE kommer sakna mina världens sämsta skämt men det kommer inte finnas någon att skratta ÅT längre. Åt, inte med var hon noga med att poängtera.
Sen säger hon att jag är blekfet och att hela personalrummet luktar hora två dar efter jag använt min partyparfym där. Fast det va efter jag sagt att hon var ful.
Vi är så kärlekssamma.

VEM SKA STÅ FÖR DÅLIGASKÄMT-DELEN OCH KLANTIGHETSDELEN PÅ SIBYLLA, DE ÄR JU MIN UPPGIFT?!

Förresten fick jag lön för att lappa bilar på leos lekland med ida. Den skulle lars gillat, ha när ett geni. Han listade ut att man får betalt för att sitta på toan, så han var rätt frånvarande bitvis.


katt åt sibylla, fick jossehår i munnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0