VARFÖR ÄR DET OLAGLIGT ATT DÖDA?

ÅÅÅH i mitt nästa liv ska jag bli självmordsbombare och det första stället ja ska gå till är den där förbannade frisörsalongen.. Jag ska aldrig mer klippa mig, amen.


Förresten så är min pappa bäst i hela världen och styr mitt liv hahah. Först så är ju lägenheten i sthlm hans, den som jag planerar att bo i. Sen så har gullepappa ordnat jobb åt mej, eller det är såklart inte säkert än så därför säger ja inte mer än så.



Förresten lovade jag mig själv igår att börja göra situps varje kväll, 100st. Och armhävningar (fast inte lika många). Sen så funderar jag på lova mig själv att gå 25min på löpmattan varje kväll oxå men ska kanske lugna mig med ett löfte i taget, annars äre så många att bryta? Iallafall är de bäst att börja i tid ifall de ska bli någon beach 2010 har jag hört.   

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0