Så jävla skönt!

Sitter i läggan med en kopp te, OS på tv'n och datorn i knäet, helt underbart. OS gör mig glad! Jag och pappa åt kanske en av dom bättre luncher jag ätit. Kånkade väskorna till lägenheten genom lokalbussarna (fruktansvärt frustrerande). Storhandlade med anton, värsta sambolivet. Har hunnit lämna ut några cv'n. Imorrn ska jag på arbetsintervju wiheooo!!!!!!!!!!
Nu äre förövrigt dags att vakna  j o s e p h i n e  ! Ska träffa Herman på en stund för att åka och träna. Jag är grymt trött och sjuk, vet inte hur jag ska bota något av dom tyvärr. Vad jag däremot vet är att granatäpple är sinnessjukt gott. Det ska köpas oftare, baske mej! Ska alldeles strax börja bege mig mot the big city så att säga. Hahah. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: i

Vad vill du att jag ska säga egentligen? själv sitter man och p'uggar önskar jag också ba kunde softa mycket jobbigt......

2010-02-17 @ 19:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0