OPERATIONDEFFINITION

Vaknade och åkte med mamma till stan, tog bilen. Tränade, for till jobbet, sandra kom och åt lunch med mej. Var kissnödig från 14 till 16 då AK kom och räddade mig. Först var vattnet avstängt så kunde inte gå pga av det, sen försvann anders, och jag kunde inte lämna köket. Det var jobbigt. Anders var förövrigt och skottade taket (fick jag veta i efterhand). Stor middagsrusch. Slutade jobba. Tränade. Bodybalance. For till Sandra som bjöd på kaffe. Ekologiskt kaffe ser ut som oboy men smakar lite godare än waynes mellanrost. Vilket ioförsig inte är det svåraste. Hemma. Äter världens godaste fruktsallad och dricker vaniljte. Helt ok.
Mer händelserik har inte min dag varit. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0