Järnhäst hoppla

Jag och pelle åkte in och tränade, blev järnhästen (ett namn som mamma gett crosstrainern) för min del. Det är kul, eller deprimerande beroende på hur man ser det. Jag vill inte veta hur många timmar jag spenderat på den där förbaskade maskinen. Hur många mil vi färdats tillsammans. Idag behövde jag peppas med David guetta för att palla. Det är också kul, jag lyssnar på Guetta när jag ska träna, när jag ska parta och även när jag ska sova. Finns det gränser?
Hade ju tänkt springa runt i la capital för att pröva på olika gym, men blev inget av. Min hals har varit fucked och näsan "mycked tät". Dålig tajming att tugga halstabletter (observera tugga, jag kan inte suga på dom) och knappt kunna prata när man söker jobb. Hann iallafall testa två och även gå på ett boxpass. Så har någon tips på bra gym i stockholm, skriiiiv dom! 
Egentligen det enda jag ville få ut av det här inlägget var just sista meningen, tips på bra gym i sthlm. Så nu har jag repeterat syftet, nu förväntar jag mig svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0