Ginger

Sitter med en kopp ingefärate (världens enklaste, riv ingefära och he i en tegrej, honung och vatten gooottt) och kollar mitt schema för dom kommande två veckorn. Väldigt glest, det skyller jag på Frida som kommer tillbaks från sin mammaledighet. Eller glest, jag jobbar ändå 4dagar i veckan. Men de är mindre än vad jag önskade.
Skulle boka en resa till huvudstaden igår, hittade den perfekta i det perfekta datumet och allt. Men sen så insåg jag till min förtvivlan att jag glömt mitt lösenord till internetbanken. Än en gång, bra jobbat josse! Så idag måste jag på stan och ordna ett nytt. Sen när jag lix är där så passar det bra att boka klipp+färgtid. Mina utväxter är inte gulliga!
Typiskt att det är så kallt, solen skiner och snön glittrar. Jag vill ut. Får nog bortse från det fina vädret och ta en promenad inomhus istället.


Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0