FREE

Tack Sandra och Robin för igår! Jag hade ruggigt kul:) Är däremot inte alls så taggad på blue ikv sassuu.
Tack mej själv för att jag åt veckosallad och drack vatten innan sovtajm igår, är inte det minsta bakis. Helt fantastiskt! Är självklart trött och sliten men det är ju en annan femma.
Nu har jag världens dilemma, råkade shoppa lite igår. Trodde någon på riktigt att jag skulle kunna tillbringa en vecka i sthlm utan att köpa en enda grej? Iallafall köpte jag ett par jeans, skiiitsnygga baggy lee. Men. Har även hittat dom ultimata sommarpjucksen och dom kostar precis lika mkt. Problemet är att jag inte har råd med båda och att jag absolut inte kan bestämma mig vad som är värdare. Hmmm..
Nu ska jag checka ifall gabban och marre vill ha sällskap på stan. Söka lite jobb. Vi får se.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0