Det där ngt som borde tystas..

Men josse:

- Du borde ---- Du måste ---- Du ska veta ----- Vet du ----- Har du ----- Hur äre nu ----- Är du ----- Är det -
josse, josse jossejossejosseJOSSE JOSSE josseJossejossejosse josseJosse Josse....


Så känns det.
Djupt, från min sida. Dravvel för ni som läser, tvivlar på att ni förstår ett dyft. Försök inte förstå för ni kommer inte bli klokare. Knepigt läge för båda. Jag vet inte vad jag ska ta mej till, ingen annnan heller.




Min röst är död, det låter som om jag råkat ta cementblandning och sköljt munnen med istället för listerin.
Godnatt. Jag borde och måste sova.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag hejar iallafall på dig <3

2009-03-15 @ 14:52:09
URL: http://kajstej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0