Heffaklump

Jag måste måste vända tillbaks dygnet. Vet inte hur många jag dissade idag på stan bara för att ja inte ser mer än tio centimeter framför mej själv. Illa. Iallafall så slutade jag tre, så fördrev lite tid på stan. Astråkigt. Jag behöver massa nytt, men orkar verkligen inte gå och kolla. Mobilen jag spanat på gick jag för att titta på irl, en riktig heffaklump. Inte den!
Fastän jag är trött är de skönt att återgå till vanliga rutiner, stiga upp i tid och träna som vanligt.
Kvällen har tillbringats i Bjurfors med norsjösläkten, grymt kul! Vi letade paket i skogen, sa hejdå till tomten, åt godis och glömde dansa ut granen.
Gabbe är min stjärna, jämt föralltid förevigt.
Wehä, ja har inte mkt att skriva ikväll, tänkte skriva allt roligt som väntas framöver men det kan ja göra en annan dag;)


Kommentarer
Postat av: bezz

Sluta skriv så mycket så man orkar läsa ;P

2009-01-15 @ 19:07:31
URL: http://bbbzzzkkk.blogg.se/
Postat av: gabbe

du är stjärnan som aldrig sluta lysa! du är mitt liv,

hoppar du hoppar jag,

skrattar du skrattar jag,

gråter du gråter jag.

jag älskar dej så sjukt mkt,

vad som kommer hända i framtiden kommer vara toppen för oss båda,!

saknade dej så mkt igår att jag grät floder,

men nu är det bara en dag kvar innan jag kommer :)

puss

2009-01-23 @ 15:47:48
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0