Jag har vaakuum i mitt huvud

Bara så alla vet, anledningen till min nedsatta hörsel beror alltså på att jag har vaakuum i huvudet, typ baksug.(Är bakslug heh)  Men genom en enkel övning så ska det förvinna inom en vecka. Plus att jag har fått min remiss till idrottsmedicin nu, det känns bra. Tack norsjö, vissa gånger gillar jag att komma hem. Meen jag hade glömt hur bra solarier det finns i denna ort, sjukt bra faktiskt, jag solade för tre tior och har bränt ansiktet.
Det gör ont.
Jag har smörjt in mej, alltså ser jag lika vit och fint genomskinlig ut som innan jag la mej i rosten:) Nu ska jag byta namn och sno lite bra musik. TJING

Ps. jag har hämtat ut mitt körkort idag oxå, och första intrycket var:FAN va ful!! Men sen vid nästa anblick liknar jag min syster. Hm, och hon är söt, så tjaa.. det måste ju vara positivt?

Kommentarer
Postat av: sandra

Skit bra, så hon lånar ditt körkort när vi ska ut nästa gång då ;) ;)

2008-11-06 @ 20:33:08
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0