En högerkrok och riktigt blod

Jag ska för det första aldrig börja knarka. Aldrig! Se "Under ytan" och känn min känsla. Stoppa knarket (i näsan nivet;) )
Vi myste som tusan ikväll, så dör jag i helgen så är jag iallafall lycklig. Halverst. Mina närmsta månader är fullbokade, vaje jävla helg. Okej, det är kul. Det är kul. Men ändå.....
Dalarna närmast, sen umeå, sen uppsala, sen sthlm, sen jul, sen juldan och jullov vilket betyder jobb. Nyår=norsjö=fest i min stuga. Sen är det soft igen. Det är kul. Jag känner hur mina ögon spärras av stress. Jag får handsvett. Magkatarr. Men det funkar, så länge jag får kul. Min ekonomi håller inte, det stressas oxå. Sorry folket, tomten varslades av lågkonjukturen, gatt sälja alla renar, så han tar sej tyvärr inte till era hem med julklapparna från mej. 
 Lilljosse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0