Igång

Tänkte berätta att imorse (eller ja, mer inatt typ kl5) så vaknade jag av att jag var snuvig, sen kopplades det vidare till blodsmak i munnen innan jag tillslut förstod att problemet var näsblod. Shit, så följande två timmar gatt jag springa och byta proppjävlar varje kvart. Inte uppskattat!
Gabbabe och albin har gjort gropar i smöret, så vet inte hur jag ska fixa frukosten imorrn :( Basic frukost ala josse; Husmans med smör och ett glas juice (helst godmorgon eller brämhults). Alternativt jättegrova mjukmackor som nästan är hårda för att do mär så grova, med philadelphia, sallad, skinka och paprika på. Juice är drycken som gäller även där.

Förresten tror jag att jag mognat sen jag blev arton, idag drackjag kaffe på jobbbet (hah, med mjölkchoklad och glass) och igår då jag kom hem från min promme så blev jag jätteirriterad då vi inte hade fått norran. Ett extra plus i min kant då jag berättar att jag städar upp direkt då jag spiller ngt, och att jag är jättestörd över hur stökigt mitt rum är. Vad har hänt med tjejen:O?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0