Wehä=D

Utbudet på kläder är inte det bästa i den här staden, det vet nog dom flesta. Så när en av dom få faktiskt riktigt bra affärerna slår igen blir jag lite ledsen i ögat. Men vad kan man göra mer än att passa på att fynda på utförsäljningen?;) Jag har förut kollat på en suuuperfin klänning, typ guldig, men har som inte vetat när jag ska använda den. Plus att den kostade tvåtusen innan och det är en hel jäkla del. Men nu, trehundra enkronor och inför en resa till Nice, packat tajmat och klart, kan inte bli så mkt bättre. Behöver jag tillägga att den är min nu?

Skulle hämta in tidningen imorse och upptäckte att hela postlådan va fylld med vatten, det typ forsade ut när jag öppnade den. Kände ansvaret som husvakt och torkade dom uppblötta räkningarna med hårtork. Gatt springa till bussen genom halkan.
Iallafall, sovmorgon gillas, att ha en ynka lektion gillas, sandra gillas, att ha köpt klart alla julklappar gillas. Dagen gillas en mängd! Jag undrar ifall julens närmande har bra inflytande på mej, mina dagar är som bra mest hela tiden. Det är lite svårt att förstå att det bara är 5 dagar till julafton, sjukt!



Ikväll ska sibyllasnyggingarna fika hos Joana, nice=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0