Suddare

För det första är husmans underskattat. Otroligt jävla gott är det!
För det andra så träffade jag en snubbe på Olles som stank alkohol, han bad om ursäkt.
För det tredje är jag nykter.
För det fjärde så är jag avstängd från Olles ikväll (mellan 01.55 och 02.00) "AAAAndersson från norsjö, ska du hem redan? Ja de tycker jag, du får inte komma in ngt mera. Du är för full. Full av glädje"
Rackarns, men ikväll var jag dock inte full eller full av glädje. Mest trött och sliten. Och less. Men mest trött. Och hungrig. Det kan va nästa punkt.
För det femte är jag hungrig. Så går det om man inte äter. Vad är det för idiot som stoppar fläsk i pannkaka?
För det sjätte träffade jag en vän ikväll som jag inte snackat med på grymt länge av olika anledningar. Det var smånice. Hoppas på en förändring på den här punkten.
För det sjunde så är klockan tjugo över 4.
För det åttonde så borde jag sova, för imorrn ska jag upp rätt tidigt för att träna, sen sola och basta med Joana och efter det jobba. Sen kvällen ska ägnas åt samhällsideologierna..
För det nionde så borde jag verkligen verkligen plugga.
För det tionde var det kämpigt att hitta en sista punkt, men man kan inte sluta på nio. Så, hmmm.. För det tionde är jag sugen på borsta tänderna. Tror bestämmt att jag ska göra det just nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och för det elfte är du sötast! ;P

2008-12-07 @ 16:42:59
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0