Städer:::

Jag städar aldrig, trots att det behövs. Utom ibland, typ som nu när jag har ännu viktigare saker på min "borde-göra-lista". Ungefär som idag alltså, jag har matteprov på onsdag så verkligen  b o r d e  ägna tiden åt att plugga.
Då duger  det.
Jag har dammsugat, dammtorkat, dammat mattan. Innan dess tränade jag, och gjorde mat. Himla ambitiöst josephinE! Fast okej, städa var extremt välbehövt och nödvändigt. Gabbe skulle förmodligen få ett astmaanfall ifall hon gick in i mitt rum. Hon fick inte gå in, för mitt på golvet låg hennes julklapp som jag tänkt flytta på men inte gjort.
Det är inte av lathet jag är så här slarvig, jag är bara sjuuukligt dålig på prioritera min tid.
Imorrn åker mamma och pelle på min drömresa. Vet inte riktigt vad jag har för åsikt om det.




Allt jag vill är att bli sams med mig själv igen.
Jag vill bli jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0