orig, rose, 43, sourz, karpalet, cinzano

Insåg igårkväll till min förtvivlan att mitt i all nyårsstress har jag helt förträngt att köpa öl:o Men det löser sig, finns ju annat flytade.
Nu håller jag på packa ihop det sista för att dra till norsjö, kommer tillbaks på torsdag igen. Ska datorn med? Älskar, älskar inte, älskar, älskar inte.
Kladdkakorna blev grymma hoppas jag. Smeten var fin iallafall, och resultatet oxå. Smakar en jävla massa choklad, vet inte riktigt vad jag tycker ang den delen. Men skulle göra pannacotta oxå, så de är luuugnt! Just ja, måste leta fram det receptet. G l ö m  i n t e ! Hmm, undra vart mamma gömt receptboken? På tal om mamma så ringde hon mej imorse, hon väckte mej, hade tydligen glömt tidsskillnaden. Vi snackade i 2 minuter, max, sen blev det för dyrt tyckte hon. Skummt, hon är på andra sidan jorden och det var första gången hon hör av sig till mig på två veckor. Ja blir less(en).  

Måste slänga ner det sista i bilen nu, finns jag inte här under dom kommande dagarna finns jag alltid på mobilen, med gratis sms och allt.
Alla måste messa, ingen press.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0