Jäklar:o

Dags att avslöja dejten.
Jenny!!
 Vi hade en kort men intensiv dej på waynes, satt kvar en kvart extra sen dom stängt. Jag rekomenderar inte chilikanel-smak på latten, ingen höjdare alls. Blev ingen bio heller, men Jenny skulle tydligen se twilight sen ikväll. Buus. Jag är den enda i sverige som inte sett den verkar det som. Matilda säger att jag måste, men madagaskar två lockar mera. Efter fikat hann jag om en sväng hos joel. Pax hans lägenhet, där ska jag börja hänga oftare!

Enda anledningen varför jag egentligen uppdaterar nu är för att jag tagit en ny titel, "Sveriges mest blåsta tjej".
Så här var det:
Jag hade farit från joel då jag insåg att bilen ville ha soppa, så svängde förbi och tankade för 99.90 kr. Alltså inom ramen på mitt statoilpresentkort bestående av 100 kr. Glad att jag lyckats tanka så perfekt, skyndade jag in och slängde stolt fram presentkortet. Kassörskan såg dock inte lika imponerad ut, stirrade mer ut mej som om jag vore dum.
Så stod vi ett tag, en evighet, tills hon kläcker fram:
"Du vet att du inte är på statoil va?"
"Hmmm.. Inte:o?   Ehm, ja har pengar i bilen..."
Sprang ut fort somfan och hämtade pengarna, uppmärksammade OKq8 skylten. Just ja, jag är i ursviken..


Skulle behöva tröst och bakhjälp. Nu är de bört 


Kommentarer
Postat av: mattis:)

Du måste josephine!

2008-12-28 @ 20:20:46
URL: http://matildafransson.blogg.se/
Postat av: sandraa

sv:HAHAHAHA JA!

2008-12-29 @ 00:41:03
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0