Jag lever nog hellre i drömmen på riktigt, än att bara drömma om att leva på riktigt.

Stockholm, vi börjar så.
Jag flummade genom skoldagen, sprang till sandra och sprättade den första ölen där vid halv två på torsdagen. Så peppade var vi. Lite salongsberusade sådär begav vi oss till flyget som tog oss till hufvudstaden. Nice, right? This is my left, nostalgi som gatt återkomma i detta inlägg. Jag syftar på Sandra 21 år som vill "tjuvröka".
                          
Torsdagen var egentligen inte så ball, vi käkade på donken, drog hem till mej och spenderade kvällen med film, morötter och öl. Trötthet kan bortförklaras som Jetlag, trots att flygningen bara varade en timme och tidszoonen är desamma.
Dagen därpå tillbringades på stan, shoppade en hel del, köpte likadana fula dojjor som båda ångrar. Köpte en desto snyggare handväska. Inhandlade ett par strumpbyxor som såg slutet samma kväll. Resten jag köpte orkar jag inte dra upp. När vi kände oss törstiga och skulle ta en vätskepaus på vårat favvoställe Kickis upptäckte vi till vår fasa att dom slagit igen! Herregud, så vi gatt leta ett annat ställe..
Dippade morötter även denna eftermiddag, samtidigt som vi sminkade oss och såklart, drack öl.
Jag testade sandras fondation och resultatet kan ju diskuteras:::::

Party on partypeeps, är allt jag har att säga om kvällen::        


Ajsing bajsing, lördagen var åt helvete rakt igenom. Stan var överfull, 15min kö för att testa en tröjjävel, så vi shoppade bara lite. Det var polishelikoptrar på stan, och ridande poliser. Sen åkte vi hem och dippade morötter, ölen är inte att förkasta. Sen stan igen, men fortfarande åt helvete, nu hade köerna tredubblats och 45min kö för en liten pubrunda. Kört, så vi var hemma relativt tidigt. Aja, vi styrde upp det bra hemma oxå;)  
     

Sista dagen fortsatte våran shoppingtur, sen drog vi hem och glömde käka morötter. Ölen kom vi däremot ihåg. På väg ut gjorde vi lite olagligheter::::    (man kan måsta spana ordentligt för att se)


Ni minns att jag var superpeppad på skyltsöndag va? Till min fasa hade den hunnit försvinna när vi skulle dit :(:(
Menmen, vi anordnade våran egen, hähähä. :::::    Vi gav den till anton, på villkoret att han skulle hänga upp den ovanför sängen!

Kan ju bara tillägga att under tiden vi meckade så körde det förbi 7 polisbussar, så ja hoppas alla spanade efter oss på efterlyst ikväll ;)

Såhär i slutet kan jag berätta att dom snygga hårbanden vi använder fick vi på K15, och under helgens gång har vi knäckt mellan tjugofem och trettio öl var.

Stockholm, för att avsluta med för denna gång. På återseende!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0