city tha film


Sandra och Joanna är som jag sagt så många gånger otrooliga. Otroligt jävla lost och spårade, men det är lite av charmen och anledningen varför jag umgås med brudarna. Himla kul ! Nu planeras pyjamasparty och lan, sen en till grabbkväll och även ett dildoparty av en helt annan anledning än man kan tro. Ngn behöver nytt glidmedel. Gissa till vad?

HÅRET!

Jag lär mig så himla mkt smarta saker av dom. Mina såkallade vuxna vänner.


Huset står kvar och jag håller på koka makaroner. Inte för att jag är hungrig eller vill ha, men för att om det inte finns klart orkar jag inte göra middag imorrn så då käkar jag hårdmackor istället. Husmans (L) = Pappa blir arg.


Jag håller på bli en apbergetnörd igen, det bådar inte gott. Nu satt jag och väntade tills klockan skulle slå 00.00 så jag  ä n t l i g e n  skulle få skrapa en ny aplott. Hihih:]


Imorrn bådar det fest @ my place. Alla som känner minsta suget efter att komma, hör av er för guds skull. Det är bara risigt att sitta 4-5 stycken och smygdricka. Sådeså. Och med detta avslutar jag kvällen.
Ursäkta om det blev rätt så osammanhängande, jag är tröttAST och det är min värdelösa ursäkt. "Jag är jacks förlorade sömn.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0