Bildlöst.

Pappa sa igår när han la sig att det var sovmorgon som gällde. YES tänkte jag. Men nej, tro inte att han låter mej sova längre än tio.. Jag är ju som barnen, herregud man kan ju inte sova bort hela dagen. Så istället för att nu ta vara på dagen som jag är vaken på kommer jag att stanna framför datorn på mitt rum. Bara för att alltså.
Jag är fortfarande nöjd att jag överlevde gårdagen. Skitglad faktiskt:) Ikväll ska jag jobba på hotellet, asvärt. Sen imorrn nalkas de fest, yeah. Jag käkade mängder med pepp till frukost och ska fortsätta leva på de hela dagen. Och morgondagen oxå.
Eftersom jag lix ska sitta vid datorn hela dagen skulle jag kunna skriva världens längsta inlägg och pimpa med massa bilder, men fantasin brister och jag glömde både kameran och sladden i stan, samt tröjorna jag skulle ha på mig. Undra vad jag lyckades packa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0