Hellre en liten anka i en liten pöl än en i ett stort hav.

GRATTIS PÅ MEJ ALLIHOPA! Jag klarade teorin idag, tro det eller ej! Kajsa är lika förvånad som mej, men vad spelar det för roll? Nu ska jag bara ta tag i uppkörningen oxå för jag har inte ens gjort halken hihi:)
Träffade malin på gymmet, glad suppe:D Så vi tog ut allt vi hade, dock inte så mkt för min del för jag är jättesjuk:/
Aja, har iallafall bråkat med min kära mami hela kvällen så bestämmde mej för att städa vilket faktiskt kändes som en bra ursäkt att gå därifrån, men Lisa och hennes vindruvor räddade mig och vi såg en av världens absolut bästa filmer; Smala Sussie!! Den är för er som inte sett den huur bra som helst, skrattar genom hela filmen. Skrattar innan oxå för bara tanken på den är nice! Lisa drog sig hemåt och jag upptäckte att En prinsessas dagbok gick på tv, ja vill oxå va en prinsessa ju! Jag vill oxå få den jag vill ha, för en smart person sa att "Det handlar inte om att kunna få vem som helst,
utan få den man vill ha!!". Nu går iallafall Sex and the city på tvn, vilken kväll, vilken dag, kunde inte bli bättre!


hemskt kort, men jag bjuder; som alltid!


Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS till teorin! Vad du är duktig gums! :)

2008-08-28 @ 22:56:24
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0