måldefinition. En dröm med deadline.



Jag som alltid trott att den dagen jag kunde ha mina filippaK-jeans skulle jag bli en bättre och framförallt lyckligare människa. Igår satt dom plötsligt där dom skulle och jag blev förbannad för att jag blivit mjuk och det inte tog emot då jag knäppte.. Men, det var i vilket fall ett av sommarens mål att komma i dem, så får väl säga att jag har vunnit. 
De perfekta vita jeansen, så var min min storlek slut i butik och hellre för smått än för stort så jag var illa tvungen att köpa dem ändå. 
På tal om att köpa, så köpte jag för första gången en herrtidning idag. Kika på sidan 51 Slitz. Jag och Sanne blev fångade på väg hem från en riktig hållkäftenefterfest, intervjuade, fotade och ingen av oss mindes konversationen sen. Haha!



Min rosa datte samt ett väl investerat datafodral (ska det va ska det va). Fint ju! Jag är mer än nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0