Jag minns vad jag minns och jag har glömt vad jag glömt. Det behöver inte ens ha hänt



Igår efter jobbet mötte jag upp Johanna, Olivia, Sanne och Evelina för lite föriiis. Hade egentligen tänkt lura tjejerna och dra hem när det nalkades utgång för att träna duktigt idag. Men dom lurade med mig istället. Drog till cafeet.
Dansade hela natten med ett asroligt gäng från usa. Min engelska som inte är så mycket att hänga i granen blir bara bättre och bättre ju mer jag dricker konstigt nog. Så. Drack för många drinkar. Shitfacedfull skulle vi kunna säga. Hör inte till vanligheterna.
Önskar att mina minnesluckor kunde lämnats som bortglömda men dom dyker upp lite mer allt eftersom. Det är lättare att klaga över sitt dåliga minne än sitt dåliga förstånd, man ångrar sällan det man inte minns. Nu lever jag i en blandning av minnesförlust och dejavu.
(farmor du behöver inte vara orolig, ja tycker bara det är jobbigt att jag blev fullare än planerat. skulle aldrig göra något dumt)

Insåg att det blev hög tid att bege mig hemåt.
Tog en omväg och var inte i mitt sinnes fulla bruk.
Catchade en taxi. Blev blåst så inihelvete, notan landade på 486 jävla kronor. Hur i hela helvete?? Aha, det var ett fejkbolag.
Föll nerför hela trappen. Ont. Blå på hela vänsterarmen idag.
Tappade en ögonskugga från YSL i golvet.
Satt mig ner och grät.
Tänkte fika men glömde det lika snabbt.
Föll från sängen och in i väggen när jag skulle bädda den (nytvättat).
Blev förbannad, sket i att bädda. Somnade där efter 04.00, vaknade kl 08.50 och hittade sanne brevid mig i sängen, johanna i soffan samt svart ögonskugga överallt. Happy face. Hade tydligen inte ens låst dörren efter mig.
Gjorde jättemycket kaffe, köpte frukost och godis och satt och garvade  över kvällen. Sköna tjejer hahah.
 

Denna låt låter som i mitt huvud igår.

Nu har jag precis vaknat till liv, sitter och äter räkmackor. Mycket angenämt Och jag behöver knappast ens säga att det där med duktig träning idag blev som bortblåst? .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0