Det bästa sättet att hitta en hjälpande hand är i slutet av din arm.


Ska snart bege mig på lite spinning. Tråkigt, men är jag lite sugen för jag vill se hur pulsen jobbar. 
I julas när jag skulle hem så var mitt tåg nio timmar försenat, och jag fick tillbaks kompensationen från SJ nu. Osynliga pengar. Så då passade jag på att unna mig något som jag aldrig skulle köpa annars, en pulsklocka. En garmin forerunner 210. Den är hysteriskt kul att springa med. Ska även ge mig på att lägga in intervaller så den själv säger till när jag ska rusa eller stanna. Sprang intervaller igår utan automatiska. Skitkul att kolla i datorn sen;



Nä nu vare dax. Dammsugning sen spinning
På återhörelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0