Mitt tillväggångasätt.

Jag tänkte en tanke häromdagen, det var som starten och vändpunkten för lyckan. Fråga mig inte vad, men jag sa den inte högt men somliga straffas tydligen direkt ändå. Sen dess så kan jag inte riktigt komma överens med mig själv och det är den absolut i särklass jobbigaste människan att vara på kant med. Sen så har allt bara rasat där jag farit fram. Idag på gymet var standardskåpet upptaget och alla crosstrainers lika så. For hem och sov. Sovsovsov. Öppnade nyss ett fönster för att vädra, mer känna på luften om den var promenadvänlig, men då blåste en tavla ner. Inte riktigt riktigt.
Åh vad jag hatar sånt här. Kom dessutom att tänka på livstestet som jag gjorde, som sa att jag kommer bli närmare 90bast. Hur fan ska jag orka med mig själv SÅ länge? Sjuttio år till (smakar på det).
Gudändååååååååååååååååååååå 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Oj din stackare, en tavla blåste ner... Tror du behöver träna mer på motgångar än på en cross

2010-09-06 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0