Så kan vi ju dra en slutsats när farten är igång.

Min shoppingfria månad slutade dessvärre inte riktigt som jag tänkt mig. Men en förbättring helt klart! Här är resultatet;

En kjol (skinn, absolut nödvändigt partyplagg)
Linne (bestämmde att vi skulle ut direkt efter jobbet, what to do?)
Tshirt (bra att jobba i, mest bra att ha till kjolen hehe)
Två jackor (så billiga att dom knappt gills, sanne+josse på söndagsloppis)
Kofta (Jättenödvändigt, verkligen. Barnavdelningen 149kr så de sprolla)
Och ett par skor men hur än jag vrider och vänder, förvränger och ljuger för mig själv så ÄR DOM INTE nödvändiga. Alls. Så dom måste tillbaks.


Aaamen vi kanske prövar denna månad istället, bättre lycka nu? Kör hårt josePHine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0