Nth eller Nth

Pappa har ett klokt uttryck. Need to have eller Nice to have.
Jag försöker lära mig tänka som han, fast problemet är att jag tycker att det mesta är viktigt. Dagen till ära finns ett desperat behov av en kamera. Har hittat en suuuperfin, rosa tillochmed. Vill ha. Behöver jag? Japp. Ska jag? Återstår att se. Nolltolerans på shopping denna månad. Hittills går det hur bra som helst! (hur många dagar är det kvar?)


HUR FIN?!? =)
Så, en Canon IXUS 105IS, är det en bra investering måntro? Experthjälp tack!

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Skulle absolut köpt om jag haft råd :)

Har "bara" en lånekamera från mamma & Göran eftersom min som sagt blev ofrivilligt blötlagd i somras :)

2010-11-02 @ 13:07:34
Postat av: Tanten

Jättefin färg har den iaf!



/Tanten

2010-11-02 @ 18:33:17
URL: http://www.tantvarning.se
Postat av: Emelie

freeeesch :)



Köp den när du har råd? vad är priset ?

2010-11-03 @ 00:21:46
URL: http://starqualityone.blogspot.com
Postat av: Tess

KÖP :) rekomenderas varmt! köpte den till mina operatörer i samma rosa färg :) förutom färgen har de inga klagomål.

2010-11-05 @ 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0