SVÅR SPORT?

Idag har jag uträttat massor.
Jag har 1. Lunchat med sarah. Det satt fint de!
Jag har 2. Tränat med en pt och han körde jävla skiten ur mej alltså. Jag har fortfarande yrsel pga träningen.
Jag har 3. Fått en sprillans ny kaffebryggare och en jäkla massa kaffe till den. Fått alltså. Av en helt random snubbe. De ni folket !
Jag har 4. Ätit frukt och nötter i sinne ikväll. Och stretchat. Och druckit massa koppar te (inget kaffe, han glömde skicka filter).

Anton har blivit manisk. Våra myror som var försvunna där nån vecka har kommit tillbaks. Nu har dom intagit hans rum iställe. Och hans limpor. Anton har dammsugat 4ggr sen jag komme hem vilket var ungefär 2timmar sen. Ganska kul faktiskt.


Sen sa han en sak (mellan damsugningarna). Svårt att va Josephine Andersson? Noooope. Och nu gör jag verkligen det mamma, living my dream.

En jossetass på beställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0