natten kallar.

har just knäckt en korv och det är den godaste jag någonsin ätit. Grillkrydda o ketchup! Slutade jobba kl19, Ikväll har jag umgåtts med jenny, gjort middag, matlådor för resten av veckan, en veckosallad, städat. Jag har fullt upp hela dagarna. Imorn ska jag möta upp Eve kl 10.30 för att pröva världens kanske fräschaste braller (de är sånt vi gör i vår krets hoho ), sen jobba till 21.15. Tänker löpa på morgonen oxå, ha varit dåligt med det på senaste, mina benhinnor är inte bra. Det enda jag saknar från hur allt såg ut innan jag flyttade (förutom folk) är träningen. Jag bodde ju förfan på gymmet o nu får ja va glad iafll ja kommer iväg 4 gånger i veckan.
Aja, denna vecka är jag ledig en dag. Så händelserikt!
Nu sova så ja orkar upp nån gång. Återkommer =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för gårkvällen sötis! Skickar lite styrkekramar inför alla kommande jobbpass och löpning :)

2010-06-01 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0