Livet i sthlm.

Inatt var jag uppe sent, kunde inte lämna albin åt ödet. Det är tydligen helt ok att skriva att jag saknar han här, man måste ju kolla, killar i albins ålder kan va känsliga. Puss bruschan.
Igår skulle jag ta bort lite damm under punkt-tangenten. Nu har jag ingen punkt-tangent. Hur lagar man sånt ?


Idag är det suveränt väder, 21.6 står termometern på i skrivande stund. Jag har varit ute och gått i solen och nu sitter jag med min frukost, dagens bästa mål om ni frågar mej. Ska dressa om och bege mig mot stan, vet inte vad som händer där men dagen är alldeles för fin för att spenderas inomhus.
Nu spillde jag varmt kaffe på mig själv..
Tänkte bara fråga vem som inte älskar min tillvaro?

Här går jag varje morgon, alla vita prickar ni ser är svanar. Hur många som helst!


Och pelle, detta är till dej. Nu när jag bor själv har jag tid till allt jag vill, ja tror du fattar:

    

Nä ingen tid att spilla, nu äre helt plötsligt 22.5% utanför. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: maamsen

såg ut att falla mej i smaken med. Längtar tills jag ska vara hos dej i ett par dar gumman...pusspuss

2010-05-17 @ 12:16:01
Postat av: pelle

Förstår precis vad du menar!!! Saknar det & dig:-)

2010-05-20 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0