Kunskapskanalen.

Eftersom jag skulle träna med pt idag kände jag att mina ben som inte sett dagsljus (eller rakhyvlar) sen turkiet kanske borde göras något åt. Det finns ett litet problem, vi har inget badkar. Och så länge jag kan minnas har jag alltid haft tillgång till just badkar. Det resulterar i att jag inte har en aning hur man rakar benen stående. Vilket i sin tur alltid slutar i krig med rakhyveln. Vilket 9 av 10 gånger slutar såhär:  (jaa jag är naken och fortfarande i duschen när jag fotar. Va bara tvungen. Om man kolla supernoga på bild två ser man att jag duschar med öppen dörr tillochmed).
Och nu funderar jag på vad som är snyggare. Smyghåriga ben eller såriga ben?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0