hjälteinsatser?

Hhahahha alltså det ÄÄÄÄR så roligt att vakna och må bra. Datorn är på fortfarande och de betyder att ja startade den igårkväll. Kollar facebook, vänta nu, va skrev jag igår... 
Paniken, man kollar.
Resultatet?
"ALSÅ ofta superheroes är hemma från krogen denna tid?? Erkänner att jag inte ens varit på krogen, ba drucke vin för att få varma macker nu goootttt. Ajajajajj de få drlhjja. Guhnight"


Och ett till resultat, jag har alltid sagt att det är tradition att någon spårar på valborgs, de ba ä så. Denna gång var de min tur, inte för att jag gjorde någonting helt galet men blev räcerplakat och insåg att krogen trots allt inte var någonting för mej, sängen snarare. Men ja hade superroligt på båda förfesterna iallafall, tack för det!
På tal om panik så är jag panikinkallad till jobbet så jag ska bedra mig ditåt nu. Hejdå världen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ursäkta för sent svar! Måste säga att jag inte kommer ihåg vad jag betalade för frakt mellan Storbritannien och Sverige. Inte mycket dock... :)

2010-05-01 @ 10:00:45
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0