Dagens josse

Josse till kund: "Den där klänningen satt ju jättefint! Hur känns den?"
Kund: "Ja visst var den, men ja skulle kanske prova en större storlek. Men det är ju inte kul att pröva större."
Josse: "Fast det är ju inte storleken som räknas, de kanske bli skönare med en större?"

Tyst minut för meeej. Alltså jag förstår inte hur jag gång på gång kläcker ur mig felformulerade kommentarer. Dom ba kom, ja kan inte hindra grodorna. Iallafall var det två äldre damer som tyckte att jag var söt när jag började rodna.



Sitter för tillfället och hatar Anton. Han har sagt att det ska va fint väder i slutet av veckan (JAA ledig tors och fre) men jävla översittare på Smhi säger minsann annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0