WOHEO tågsatahelvete.

Överlevde tågfärden, knappt. Helt ensam i kupen (nästan, dom andra sov när ja kom in och hoppade av efter typ två stationer). Va kan man göra? Restaurangvagnen, men jag kom till slutet på tåget och gatt vända om. När jag tillslut gått åt rätt håll och kommit fram så hann jag sitta i fem min innan dom stängde. Kul liv!
Min ipod är guld! Herrejävlar vad livsnödvändig! Och mobilen såklart hoho. Glömde den tredje livsnödvändiga detajen på tåget med flit. De ni:)
Iallafall så är anton klenare än mig och packningen väger nog mer än oss båda tillsammans så mr flash som jag även kallas tog en taxi hem.
Nu är allt kaos och ja pallar inte packa upp nu. Gräver efter dugliga kläder, ska ut på äventyr.  Håll tummarna för mej:)
KATT ÅT STRÖM, VOLTade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0