Min mamma säger så och hon har alltid rätt. Fråga pappa.

Alltså vem kom på den mest idiotiska jävla idén  e v e r!? SNÖ nu igen!! Ja har ju plockat fram glajjerna och bort med alla långkäsh.

För tillfället ingen snö i skorna.
Mjukisbraller check
Mina misslyckade brownies+mammas sjukt lyckade bullar+mjölkfri mjölk är en hälsosam och bra frukost. mama says: Äru bakis? Men du brukar ju inte äta sånt här annars? aaa de är ju bra att ja är skötsam förutom då de lix redan är åt helvete.
Mamma förbjöd mej att gå på spinning. "men du måste ju vara liiite snäll med din kropp iallafall". Typiskt, jag som nästan övertalat mig själv att tycka det är överkommligt. Iallafall nästan överlevnadsbart. Observera nästan.
Dags att städa, och faktiskt. Det är otroligt nog roligare att städa mitt rum än att vara på spinning. Det kom från hjärtat. Hahha over and out

MITT FINA TRÄNINGSRUM WEEOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0