Saknar gabbefjutt och myser.

Jag har precis infört en ny tradition. Söndagsfrukosten nämligen. Gick och köpte färskt butiksbakat bröd och pålägg i charken (ja skulle vilja ha tre skivor av det där), lite helglyx och det gillas skarpt. Frukost är förövrigt min favoritmåltid på hela dagen för er som inte visste det.

Mår ändå förhållandevis bra idag, definitivt bättre än vad jag förtjänar. Har firat det med superfrukost. Heheh. Planenligt så köpte jag Ben och jerrys, men kruxet, jag har så himlahimla svårt att bestämma mig. Så jag var tvungen köpa två. En Half baked och en Vanilla Toffee Crunch. Blev superlessen på den sistnämnda, vaniljen smakar bara grädde och kolabitarna smakar inget annat än socker. Kolabitarna va faktiskt inte alls goda. Så vilken himla tur att ja köpte två!

 Vardagsfrulle, gröt med nötter och russin, kanel(mkt viktigt) och mjölk. Ägg och en kiwi. Dricker te. Mycket angenämt;)

Supermackor, ecochic-te och loka var morgonens bästa. Och höjdpunkten är bilden under. Glassmonsteeeer
 


 Mamma här är trenchen. Köpte även halsduken och jag är förälskad i båda. Ursäkta att ja ser ut som en "hej kom och hjälp mej". Stolt hållning josePHine. 


Jag håller på storstäda, så dags att fortsätta. Lock down!


Kommentarer
Postat av: JennyLu

SnyggJosse, som vanligt! Du borde passa på att äta brunch på något hotell, tex Scandic Anglais som ligger nära Svampen vid Humlegården. Julias tips. Mycket gott!

2010-03-21 @ 16:25:24
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: mamsen

Jenny har skrivit allt som behövs.....

Å du är mer lik mej än du nånsin kan ana, svårt att välja.. älskar frulle.. shoppaholic... allt är för sött....

2010-03-22 @ 15:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0