"Morgonpigg och rask, kliar jag min task"

Har just upptäckt det jobbigate hittills med att flytta från skellefteå. Min morgonpromenad! Jag har ju min vanliga inbitna runda som jag förmodligen skulle kunna gå i sömnen oxå, och rundan råkar även vara min löparrunda med. Den är skitbra och går göra både längre och kortare utan att måste byta håll lr så. Men iallafall, imorse var jag ute på en promenad men hade ingen aning vart jag skulle. Blev i slutändan en 50minuters morgonwalk vilket är helt ok i jämförelse med normala timmen, men ändå. Det var superjobbigt att behöva tänka och inte bara flyta på. Btw så vill jag ha hit mina löparkläder snarast pappa/mamma? Jag är huuuur taggad som helst! 
På några minuter ska ja gå till bussen. De är lite gulligt, ja tycker alltid ja ha jättetur för ja behöver aldrig vänta på bussen, den kommer alltid nästan direkt. Men, det är ju faktiskt inte jag som har tur, det är bara bussarna som går ofta. Hoho. Dags att bedra mig, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0