husmans är gott. med kavlis räkost är det helt underbart. te är oxå gott. och apelsin. behöver jag säga vad jag gör?


Idag bjussade far min på lunch, han har visat mig världens bästa lunchställe, massa olika sushi, sallad och typ huuur många asiatiska rätter som helst. Sushi är så jäkla gott och det ingår tillochmed kaffe på maten wow! 
Ikväll bjuder jag på middag, tjänster och gentjänster nivet. Blodpudding står på menyn. Mycket exklusivt hehe.
I vilket fall som helst så tog jag med pappsen på gubbdagis under hans lunch. Köpte två konsoller.

Hyllorna var i ngt fult träslag så har pysslat hela dagen med att få dom vita. Kämpade hundra år med att få upp färgburken. Tillslut, mycket irriterad och med blödande sår i handen (av skruvmejseln som givetvis slant några gånger) så gick det.
Räknade ut redan innan att jag förmodligen inte skulle lyckas hålla målarfärgen enbart där den skulle vara, så körde på långkallingar och bh-style. Vi bor på bottenvåningen, hoppas vidminguuuud att ingen fick för sig att titta in, jag var nog inte så läcker där jag satt med burken mellan knäna, en svartvitblommig bh, bortsnurrat hår och skruvmejseln i högsta hugg är jag rädd.
Resultatet blev hur bra som helst, jag är stolt över mig själv. Och nu när långkallingarna åkte av ser jag att jag lyckats få färg innanför byxerna, hur gick det till?

Mellan målarvarven har jag hunnit tvätta fyra tvättar och förhoppningsvis inte sabbat en enda.
Nu väntar jag på pappa så ska vi ut och springa innan middan. Jag är skitataggad på löpa, har väntat hela vintern ju.

Ska rädda tvätten nu CYA

 Tänkte först lägga upp den här bilden för att jag stämplade ut sista dagen på sibby. Men nu lägger ja märke till kolla hur utfött jag står!?  Hahah josseAnkaaa.


Kommentarer
Postat av: JennyLu

Måla är rätt kul. Ibland. Om det går bra vill säga. Vart ska hylloraa vara? Och vart är lunchstället? Tips, tips? Nu vill jag ha lite svar Jossensor :)

2010-03-23 @ 20:07:41
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: jossesnor

Det är ju skitkul att måla! Hyllorna sitter nu på toaväggen, mycket fint. Ska köpa lite grejjs på freda då ja få lön så kan lägga upp bilder sen :)

Lunchstället ligger efter vasagatan, minns inte va de heter men kan kolla för läär ju äta där igen check.

Puss

2010-03-23 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0